ListenTheCook - zenésevősmulatság

ListenTheCook - zenésevősmulatság

Mai program + a szombati Mehikornos sztori folytatódik ^^

2016. szeptember 05. - listenthecook

Ma elkövetkezik az a pillanat, amire már 204 napja várok! 

Pár napja eszméltem rá facebookon, hogy mi lesz a programom a mai estére. Az adrenalin szétáradt a testemben, amikor megtudtam, ki fog játszani a világ legjobb hajóján. Amikor a mai nap előtt 204 nappal, élőben volt szerencsém meghallgatni magát a csodát, még nem tudtam, hogy ennyire fogom keresni a következő alkalmat.

Ha ezt most nem indítod el, akkor rendkívül meg fogok sértődni. Egyenesen mérges leszek, ez a zenekar nagyon fontos nekem. Egyébként, ha nem tudnád miért kell elindítani, OLVASD EL ITT. (Ne keress kifogásokat, ha tömegközlekedésen vagy, vedd elő a fülhallgatóidat.)

MAKROHANG KONCERT LESZ VÉGRE A KÖZELEMBEN!!!4

Hogyha esetleg, nem ismernéd az art-rock-hiphop-noise-minimal zenét játszó triót, akkor elmagyarázom: ez a zene földöntúli. Kihozott a sodromból, mikor tök véletlenül ráakadtam a BalconyTV-s felvételükre a youtube-on (megkeresed, hogyha akarod, van kettő is belőle, csak a fenti soundcloudos lejátszást meg ne szakítsd most), hülledezve hallgattam végig a műveket egy késő esti órában, talán, ha jól emlékszem, egy fröccsözés után.

makrohang.png

Nem hittem a fülemnek, ez tényleg megtörténik? És magyarok?

Vetődtek fel bennem a kérdések akkor. Elképesztően vártam a februári koncertet, ami felülmúlta minden várakozásomat. R-rel mentem, akivel a mai koncertre is váltottunk 1-1 jegyet. Élőben olyan energiákat szabadítottak fel, mint amilyeneket még soha nem ízleltem. Körülöttünk a fiatal hölgyek olyan szinten kivoltak, mintha nem is 2016-ban, Budapesten lennénk, hanem a 60-as évek végén, a Hyde Parkban, egy Rolling Stones koncerten. A performansz közben forogtak bennem a gondolatok. Nem értettük a helyzetet R-rel. A jövőben járunk? Vagy a múltban? Megőrültünk? Már csipkedtem magam, hogy álmodok-e, amikor megfogalmazódott bennem a gondolat: 

Ez lesz 20 év múlva a pop?

Én nagyon örülnék neki. Ja, és ne felejtsük el az est főfellépőjét sem, a Föllakzoidot, akiket kb. 4 nappal ezelőtt fedeztem fel. Eszméletlenek ők is, kíváncsi vagyok, mit fognak alkotni élőben. Az est folyamán fellép még a Törzs, nevük önmagáért beszél. Amennyiben fullosan unatkoznál ma este, nézz el az A38-ra, még kaphatóak jegyek, szerintem megéri - olyan élménnyel fogsz hazatérni, mint még soha. Egyébként a szemfüleseknek talán ismerősnek csenghet a Föllakzoid neve, hiszen a történelmi harmadik posztomomban őket választottam ki blogolvasó kisérőzenének. MIRŐL IS SZÓLT AZ A POSZT?

Arról, hogy mi a rákért fogtam bele a blogírásba.

Ott tartottam, hogy teljesen szétfolytam a székemben, éppen a Mehikorn nevű, mexikői csípős csodát ettem és épp regisztráltam yummberre, a közösségi főzős appra. Nem akartam, hogy a kaja, amit főztem aznap este, illetve az élmény, amit adott, a semmibe foszoljon. Szerettem volna más élőlénnyel megosztani azt, amit akkor átéltem. Az élmény hasonlított a fentiekben elmesélt, első makrohangos koncertemre. Mindkettő feledhetetlen volt és önkívületi állapotba hozott.

Ezért aznap, hajnali fél kettőkor, feltöltöttem életem első kaja ajánlatát yummberre, hogy mindenki megkóstolhassa.

Legalábbis a Budapest XI. és XXII. kerületiek. Mivel kiszállítom. Vagy te is eljöhetsz ide, Budafokra érte. Meg is vendégellek. Nem viccelek, ez most halál komoly. Elsőnek a fent említett, Mehikorn lesz a reggeli, azoknak akik jelentkeznek nálam időben. Sajnos elszúrtam és már nem lehet a holnapi ajánlatot az appon keresztül megrendelni, de privát felkéréseket nagyon szívesen fogadok és teljesítek is. Erről bővebben később írni fogok, még lesznek rendelhető különlegességek.

Tehát, hogy a történetet folytassam, a következő történt a híres-hírhedt éjszakai főzés másnapján:

Kinyitottam a szemeimet a pihe-puha ágyikómban, kitöröltem a csipát és megsimogattam békésen dolgozó gyomromat. Átgondoltam, mi is történt tegnap este. Igen, a bicajozás, stégen sörikézés, fáradt hazatekerés, főzés, eszeveszett evés, szétfolyás az örömmámorban és a közösségi főzés.

Miért állnék itt le?

Miért ne írnék két kedvenc témámról, a zenéről és a kajákról blogot? És akkor eldöntöttem, még az ágyban. Kipattantam a fekvő helyzetből, odaugrottam íróasztalomhoz, kicsettintettem a böngészőben a blog.hut és már körmöltem is lefele az első posztot. Ugye, milyen csodás történet?

Bátorítok mindenkit, de főleg téged arra, hogyha van egy álmod, azt valósítsd meg. Kezd a legkisebb lépéssel, indíts egy blogot, biztos lesznek olyan kitűnő, irántad érdeklődő létformák, akik majd követnek téged. Sok sikert!

A bejegyzés trackback címe:

https://listenthecook.blog.hu/api/trackback/id/tr6211678699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása