ListenTheCook - zenésevősmulatság

ListenTheCook - zenésevősmulatság

Álarcos bál és buli végi étkezési opciók ^^

2016. szeptember 15. - listenthecook

Történtek dolgok a héten.

Elkezdtem szeptember elindultával, a nyár után aktívabban dolgozni, s mostanában kevesebb időm lett blogposztokat irogatni, ezért az élnézéseteket kell kérjem. Ennek ellenére ne csüggedjetek, SOHA nem fogom abbahagyni! Beszámolok a hét eddigi történéseiről, hihetetlen dolgokban volt részem.

Visszatértem D' palotájába,

az ELŐZŐ, IDE TARTOZÓ TÖRTÉNETET ott folytattuk a srácokkal, ahol abbahagytuk. Pózoltam kicsit a konyhában,

listenthecookimg.jpg

majd hirtelenjében átcsapott a buli egy álarcosbálba. Mindenki elővette maszkjait, s elindult életem legrandomabb történése. A következő képen egy érdekes formát láthattok, aki meghallva a vidám mulatságot, zsebéből előkapva egy álarcot, becsöngetett a házba. (Ne tévesszen meg a batmenes sapka, azt csak kölcsönadtam neki a fotó erejéig.)

Masquerade #masks #frightening #horrorstory #siick #sick #beautyofblackandwhite #batmanreturns

Marcell Fenyves (@listenthecook) által közzétett fénykép,

Különleges lény volt. Végtelen bölcsességeket súgott az emberek fülébe, a legtöbben felvilágosulva tértek haza végül a buliból. A parti részleteivel nem akarlak untatni, azonban azt elárulhatom, hogy nekem mit súgott a fülembe a semmiből érkezett élettudós. 

- Nézz a szíved mélyére. Tudom, hogy nem veted meg a McDonald's-ot és azt is tudom, hogy ma este nem fogsz tudni ellenállni a kísértésnek. Azt javaslom hozd ki belőle a legtöbbet. Készíts olyat, amihez még csak kevesen fogtak hozzá, töltsd fel instára és írd meg a naplódba, amint lehet.

Megfogadtam minden szavát,

szürcsöltem befele a bölcs üzenetet. Kicsit meglepődtem, amikor a naplóra is kitért, de betudtam annak, hogy bizonyára minden embernél okosabb és tájékozottabb a világon. Aki követ Instagramon, az már tudhatja a részleteket. Lélekszakadva leszaladtunk a kocsihoz, kitéptük az ajtókat, (természetesen) egy józan haver behoppant a vezetőülésre és elteleportáltunk a legközelebbi McDrive-ig. Majd átmentünk D-hez, ahol elkészítettem a kreatív összeállítást.

Szájamba érkezés előtti végállapotában, így nézett ki a remekmű:

Pompásan párosodott a sajtburger a spicy sertés burgerrel, de természetesen nem csak ezekből állt életem egyik legfinomabb hamburgere. Rejtettem bele egy kis mekis (kedvenc) hasábburgonyát, csemegeuborkát, két db sajtszeletet és bacon hiányában egy szelet plusz sonkát. Csak ne hagyjam ki a lényeget! Mivel a mekis kolléga sajnos nem adott BigMac szószt, így Taco szósszal helyettesítettem azt + a szokásos ketchup, majonéz, müstár. Imádtam!

Beleérkezvén egy ilyen, esti zabálós témához, rátérek valami igazán fontosra.

Történt meg már veled, hogy halál éhes lettél egy házibuli közepén (vagy épp otthon punnyadgatva) és ételrendeléshez folyamodtál kínodban? Alsó hangon 1500 forintot fizettél egy közepes pizzáért vagy hamburgerért? (Ezek a gyorskaják SOHA nem lesznek olyan finomak, mint "élőben", az étteremben elfogyasztva.)

Igen a válasz mindkét kérdésre? Biztos vagyok benne, mert nekem is az! Mindenkivel megtörtént már legalább egyszer. Ez a problémakör (drága, de közepes kaja) indított el bennem sok mindent pár nappal ezelőtt. Miért fizetünk ennyit gagyi kajákért? Miért nem rendeltem még soha finom pizzát? Miért fizetünk cégeknek közepes szolgáltatásért? Amikor kifizeted a közepes pizzádat az XY futárnak, gondolj arra, hogy nem csak az alapanyagért fizetsz. Kifizeted a futárt, a benzint, meg a szakácsot is. Eddig egyértelmű.

Ugyanakkor, a pizzáért fizetéskor kifizeted a menedzsmentet, a környezetszennyező csomagolást és szóróanyagokat, a cég könyvelőjét, a pénzügyest, a portást, a több millió forintos berendezést, a reklámköltségeket és még sorolhatnám. Miért neked kéne ezek után is fizetni? Neked semmi közöd a cég egyéb költségeihez, te csak egy ehető (jobb esetben finom) pizzát szeretnél enni. Vagy valami egészen más étket, talán valami érdekesebbet.

Hétfő és szerda reggelre különlegességgel készülök nektek.

A világhírű Mehikornt, a mexikói csípős csodát fogom rekonstruálni és a köz javára adni. Olyan adagot és úgy elkészítem neked reggelire, hogy minden ujjadat meg fogod nyalni. Semmi különlegeset nem kell csinálnod, csak KATTINTS IDE vagy a blog tetején lévő 'nagyon éhes lettem' menüpontra és regizz be nálam a zabához (a 'Megyek'-re kattintva). Siess, mivel exkluzíve, csak 6 adagot csinálok, ne maradj ki!

Mivel sajnos, a hazai fejlesztésű Yummber (ahol meg van hirdetve a kaja) fejlesztés alatt van, ezért csak Barion online pénztárcával lehet fizetni, viszont a jó hír, hogy egy ilyen - paypalhez hasonló - pénztárca létrehozása kb. 1 perc. Barion online pénztárcakészítéshez KATT IDE.

Végezetül egy lelkes kipróbáló (akit a figyelmesebb olvasók már ismerhetnek), R szavait adom vissza neked a Mehikornról:

"Na jó. Életem talán legfinomabb reggelije" - R 2016.09.07.

A bejegyzés trackback címe:

https://listenthecook.blog.hu/api/trackback/id/tr6711706823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása